Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wawer! Opis tras
Autor Wiadomość
mayak Offline
Member
***

Liczba postów: 227
Liczba wątków: 7
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja: 0
#1
Wawer! Opis tras
Hej!

na stronie PB jest już track tras:
http://www.polandbike.pl/index.php?action=maratony

Zapowiada się ciekawie ;)
Jest dość sucho, więc myślę że będzie dużo piachu.

http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=345198669DD6582CEE237C6B1AE9DDC6?fileId=ahplibdlskqezgue - czy ktoś obeznany mógłby poinstruować jak załadować track z http://www.gpsies.com do telefonu?

Pozdrawiam!
01.10.2014, 15:01
Szukaj Odpowiedz
Michalux Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 34
Liczba wątków: 1
Dołączył: 14.09.2014
Reputacja: 2
#2
RE: Wawer! Opis tras
mayak - ja korzystam z OSMAnd (na Androidzie). Na stronce gpsies wybierasz u góry Trasa jako: GPX Track.
Klikasz przycisk pobierz i zapisujesz sobie pliczek w formacie gpx. Następnie przenosisz go do telefonu (chyba, że od razu go tam zapisałeś Smile, to krok odpada) do katalogu tracks w katalgou osmand'a lub importujesz z poziomu aplikacji.
I już masz traskę w telefonieWink Teraz można nawet odpalić sobie nawigację i jechać zgodnie z trasą.
[Obrazek: sticky3135.png]
01.10.2014, 15:51
Szukaj Odpowiedz
mayak Offline
Member
***

Liczba postów: 227
Liczba wątków: 7
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja: 0
#3
RE: Wawer! Opis tras
Ok, dzięki - jak nie będzie padać to w weekend przejadę się.
A może już ktoś zrobił objazd trasy i podzieli się spostrzeżeniami?
01.10.2014, 19:54
Szukaj Odpowiedz
krzysztofMTB Offline
Member
***

Liczba postów: 162
Liczba wątków: 15
Dołączył: 17.04.2012
Reputacja: 0
#4
RE: Wawer! Opis tras
Trasy z mapki mają oznaczenie "2013" ale po co zmieniać to co dobre.... Wawer jest jedną z piękniejszych i trudniejszych tras cyklu PB ze względu na korzenie i przeszkody leśne tego typu. fragemtnami bagno. nawet bunkry są w kilku miejscach.
Piachu bym się nie bał. O tej porze roku jest zmielony z liścmi. Trasa rewelacyjna na jesień zimę i wiosnę. Latem unikam ze wzgl. na latające krwiopijce.

Zamiast opisu tu zapraszam do obejrzenia mojego filmiku z całego wyscigu z ub roku:


Filmik z dystansu Max, start z sektora 2 ale na bufecie złapałem flaka i kontynuacja jazdy z 4. sektorem

http://youtu.be/cHYSUJNoAOA
http://youtu.be/KdLzUdA2ukk

tutaj flaka złapałem (9 minuta - snake bite ale nie wiem na czym przyszczypnąłem) - widać ile czasu zmarnowałem
http://youtu.be/iUFNilrqRtA

http://youtu.be/iNXEKotS1O4
http://youtu.be/Ld8Ozjrge38
https://www.youtube.com/watch?v=YSEwvR1TIxo
https://www.youtube.com/watch?v=67RrozHGsSY
https://www.youtube.com/watch?v=RrZBDCDEhcE
[Obrazek: 12497.png]

[Obrazek: sticky1343.png]
02.10.2014, 13:35
Szukaj Odpowiedz
m1k3 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.09.2014
Reputacja: 0
#5
RE: Wawer! Opis tras
Mieszkam w tych okolicach i cały ten las objeżdżałem wiele razy.
Na pewno będzie sporo korzeni, trochę piachu i górek. Jeśli do przyszłego weekendu nie zacznie lać, to przejazd koło jeziora Torfy będzie ok. W przeciwnym przypadku trzeba uważać bo jest to teren mocno podmokły i trzeba jeździć po poukładanych na ścieżce drzewach(i tak są śliskie).
MAX będzie jeszcze ciekawszy ze względu na single wzdłuż Mieni i Świdra - tam jest najlepsza zabawa.
Ulica Grunwaldzka to jedno wielkie bagno(co widać na filmiku), a momentami też i gruzowisko z pobliskich budów. Nie potrzeba jej nawet dużego deszczu, choć przy obecnej suszy możliwe, że nie będzie tak źle.
Objazd pewnie zrobię dopiero w przyszłą sobotę, bez spinania się, bo w ten weekend mnie nie ma, a wieczory już za krótkie, żeby w tygodniu się tam wybrać.

Jeszcze jedna uwaga do ORGa. W miejscu, które widać na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=KdLzUdA2ukk&feature=youtu.be w 19:50(skręt w lewo ze ścieżki) jest w tej chwili zagrodzona działka. Ja sobie radzę przeskakując nad drutami, przez działkę obok, ale one podobno są podłączone do prądu Smile, więc lepiej nie ryzykować).
[Obrazek: sticky2852.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2014, 15:37 przez m1k3.)
02.10.2014, 14:22
Szukaj Odpowiedz
dan54 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 20
Liczba wątków: 2
Dołączył: 01.10.2014
Reputacja: 1
#6
RE: Wawer! Opis tras
(02.10.2014, 14:22)m1k3 napisał(a):  Jeszcze jedna uwaga do ORGa. W miejscu, które widać na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=KdLzUdA2ukk&feature=youtu.be w 19:50(skręt w lewo ze ścieżki) jest w tej chwili zagrodzona działka. Ja sobie radzę przeskakując nad drutami, przez działkę obok, ale one podobno są podłączone do prądu Smile, więc lepiej nie ryzykować).

Cześć,

Od jakiegoś miesiąca na 100% fragment jest przejezdny.
Zostały fragmenty drewnianego ogrodzenia tej działki.

PS. Tak jak przedmówca napisał, najciekawsze fragmenty: góra lotnika, mienia, świder tylko w max, więc jak ktoś się waha czy jechać mini czy max, to polecam. Piękne single.

Pozdrawiam,
Bartek
02.10.2014, 21:27
Szukaj Odpowiedz
mayak Offline
Member
***

Liczba postów: 227
Liczba wątków: 7
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja: 0
#7
RE: Wawer! Opis tras
Ścieżka nad Świdrem jest fajna, ale do spokojnej jazdy, bo ścigając się to może być poprostu niebezpieczna
02.10.2014, 22:28
Szukaj Odpowiedz
dan54 Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 20
Liczba wątków: 2
Dołączył: 01.10.2014
Reputacja: 1
#8
RE: Wawer! Opis tras
Co kto lubi. Wiadomo, że na asfalcie najbezpieczniej... ale to chyba zawody MTB?
Moim zdaniem nad Mienią jest trudniej, kilka fragmentów może nauczyć pokory Wink

Pozdrawiam,
Bartek
02.10.2014, 22:36
Szukaj Odpowiedz
mayak Offline
Member
***

Liczba postów: 227
Liczba wątków: 7
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja: 0
#9
RE: Wawer! Opis tras
trudno i ciężko to nie synonim niebezpiecznie
02.10.2014, 22:50
Szukaj Odpowiedz
Szymon Pomorski Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 39
Liczba wątków: 3
Dołączył: 18.03.2014
Reputacja: 0
#10
RE: Wawer! Opis tras
(02.10.2014, 22:36)dan54 napisał(a):  Co kto lubi. Wiadomo, że na asfalcie najbezpieczniej... ale to chyba zawody MTB?

Z mojego skromnego doświadczenia wynika, że na asfalcie wcale nie jest bezpieczniej, szczególnie w wyższych sektorach- jedzie się w dużej, ale nie koniecznie współpracującej grupie, często ponad 40km/h, co chwila ktoś skacze próbując się oderwać, ktoś inny do niego spawa albo gapi się w licznik zamiast na drogę. Na odcinkach technicznych odruchowo bardziej się uważa, no i kiedy ktoś się wywali to nie ma ryzyka że przejedzie po nim cały peleton. Ja osobiście bardziej boję się jazdy w dużej grupie niż techniki, bo na odcinkach trudnych każdy jedzie na siebie i nie boi się że ktoś mu w koło wjedzie, albo że sam o kogoś zahaczy.
04.10.2014, 14:22
Szukaj Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości