Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaseta 11-36 9rzedowa -modyfikacja
Autor Wiadomość
Kamil_1777 Offline
Member
***

Liczba postów: 57
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03.05.2015
Reputacja: 0
#11
RE: Kaseta 11-36 9rzedowa -modyfikacja
Arni, masz gotowe kasety 9s HG300 i HG400 o rozpiętości 12-36 zamiast tego dłubania co proponujesz.
Chociaż po tych wywodach obstawiam, że zaczniesz udowadniać jakie one są be, bo skok między jakimiś koronkami jest o 0,001% nie taki Wink
02.01.2016, 00:39
Szukaj Odpowiedz
natenczas Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.04.2016
Reputacja: 0
#12
RE: Kaseta 11-36 9rzedowa -modyfikacja
To mój pierwszy post na forum więc Witam.
Rower z 29' modyfikacja na system 1x9
Ja mam pytanie w druga stronę kaseta 9s ale modyfikacja na długich biegach mnij niż 11 zębów
Chce zostać z przodu na 22 zębach (krótkie bardzo strome i techniczne podjazdy twarda przyczepna nawierzchnia) ale móc mieć szanse pojechać około 40 km/h na prostej ( też krótko kilka kilometrów wiec może być na sporej kadencji 120)
23.04.2016, 13:59
Szukaj Odpowiedz
Kamil_1777 Offline
Member
***

Liczba postów: 57
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03.05.2015
Reputacja: 0
#13
RE: Kaseta 11-36 9rzedowa -modyfikacja
Zapomnij. Chyba, że zrobisz sobie zupełnie autorskie kasetę i bębenek do piasty Wink Druga sprawa to nie zamontujesz przeciez młynka 22T po środku typowej korby. To się robi w drugą stronę, dając jakiś normalny blat np. między 30 a 36T a miękkie przełożenia nadrabia się zakresem kasety, np. 11-40 czy 11-42. Tylko to w 1x11, od biedy w 1x10 po przeróbce lub zastosowaniu kasety Sunrace. Są kasety SRAMa z mniejszą koronka niż 11T, ale cena, specjalny bębenek i nie ta ilość rzędów.
W jednym z rowerów mam 1x9, przód 32T + standardowa kaseta 11-34T (wczoraj zmieniłem na 12-36) dawało radę na Mazowszu. No, na dłuższych podjazdach lub przy zmęczeniu już puchłem Wink Nie wiem jak się to ma do tych ścianek co chcesz podjeżdżać i na pewno uniwersalniejsze są tu dwa rzędy z przodu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.04.2016, 07:28 przez Kamil_1777.)
24.04.2016, 07:27
Szukaj Odpowiedz
natenczas Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.04.2016
Reputacja: 0
#14
RE: Kaseta 11-36 9rzedowa -modyfikacja
Dzięki z Szybka Odp. Tego się obawiałem. Walczę o jak największy prześwit dlatego chce jedną tarcze z przodu i najlepiej 22 zęby.

Używam tego licznika do liczenia prędkości czy ktoś go zna i wie czy pokazuje miej wiecej prawdziwe wyniki.

http://gears.mtbcrosscountry.com/#29/2.20I4000I594
24.04.2016, 22:04
Szukaj Odpowiedz
Sherman 1972 Offline
Jarosław Jarszak
****

Liczba postów: 585
Liczba wątków: 30
Dołączył: 24.07.2014
Reputacja: 3
#15
RE: Kaseta 11-36 9rzedowa -modyfikacja
(24.04.2016, 22:04)natenczas napisał(a):  Dzięki z Szybka Odp. Tego się obawiałem. Walczę o jak największy prześwit dlatego chce jedną tarcze z przodu i najlepiej 22 zęby.

Używam tego licznika do liczenia prędkości czy ktoś go zna i wie czy pokazuje miej wiecej prawdziwe wyniki.

http://gears.mtbcrosscountry.com/#29/2.20I4000I594

Jeśli mocno się upierasz rozwiązaniem problemu było by zastosowanie korb z wkładem suportu w systemie Octalink bądź ISIS i kombinowanie z doborem odpowiedniej długości osi . Nigdy jednak tego nie ćwiczyłem więc nie mam z tym doświadczeń praktycznych ( jeśli chodzi o stosowanie jednego blatu) . Wprawdzie używam innego kalkulatora Gear Calculator ale przeliczyłem twoje wyniki i są ok .
No.1434      No. 72
25.04.2016, 09:07
Szukaj Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości