Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia dla kolarza - na cały rok
Autor Wiadomość
MajkOn Offline
Junior Member
**

Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: 11.10.2015
Reputacja: 0
#11
RE: Ćwiczenia dla kolarza - na cały rok
Adamie,
Jaką część treningu młodego (chyba? - 22 lata) kolarza powinna stanowić siłownia: wzmacnianie mięśni grzbietu, rąk, nóg, brzucha, klatki piersiowej?
Obawiam się, że w treningu jaki staram się stosować w czasie przerwy między sezonowej jest za mało roweru, a za dużo biegania, skakanki i wyżej wspomnianych ćwiczeń siłowych.

Dodam, że w maratonach startuję od marca 2015, ale regularnie trenować pod MTB zacząłem w październiku 2015 (chociaż zawsze "obracałem się blisko sportu": od badmintona, przez piłkę nożną, aż po biegówki).

Jak powinny treningowe proporcje (w ogólnym przypadku, bo wiadomo, że najlepiej indywidualnie dopasowywać trening Tongue ) ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.01.2016, 14:10 przez MajkOn.)
24.01.2016, 13:51
Szukaj Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości